Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2018 13:12 - Реален БОЙ - в броня
Автор: germantiger Категория: История   
Прочетен: 8827 Коментари: 21 Гласове:
15

Последна промяна: 18.06.2018 13:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Двубои между ЖЕНИ също - Действителен бой

ВИДЕАТА НА ФИНАЛА - РЕАЛНИТЕ УДАРИ

IMCF федерация

image


САМАНТА

image

image

image

image

image

image

image


ANDREA GUEROT - ГЕРМАНОГОВОРЯЩА ШВЕЙЦАРКА

image


MELANIE GRASS - Германия

image


CAROLINE EGEMALM - Швеция

image


ESTHER VELDSTRA - Холандия

image


SKY BURNIE - САЩ

image

SUSAN SUMER - Германия

image


KATRINA KRUSE - САЩ

image

image

image

image

image

image

image

image
image

Германска пластик броня


image


ИЗКЛЮЧИТЕЛНИ ВИДЕА - РЕАЛНИТЕ БОЕВЕ











Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. germantiger - ...
18.06.2018 14:01
Доколкото съм проверил, БАГАТУР там го няма

Ето една добра идея за багатурите да идат в реален бой

Тези турнири се правят от бол години
цитирай
2. miri479 - Впечатляващо е!
18.06.2018 14:59
Доколкото знам и в БГ има подобни реални игри, но те явно са за "затворени кръгове", в които аз лично не участвам, може и да греша. Поздрави:)
цитирай
3. born - Разбирам и уважавам харесването на този /един вид/ спорт / вероятно от професионална гледна точка/,
18.06.2018 15:03
но лично на мен подобни евентуални схватки /особено между жени/ не ми харесват особено. Предназначението на жената не е в агресията, а в красотата, елегантността, нежността и други качества, които са ти известни, разбира се.
Поздрави !
цитирай
4. germantiger - ...
18.06.2018 15:03
Не, няма "това", а друго без подобен бой.

Има възстановки и театро за пред чужденци и вътрешни туристи.

Отново привнесено като реенактмент клубове възникнали десетилетия преди това на запад.

ЗНАЕШ - КОМПОТИТЕ НЕ СА КОМПЮТРИ

И ТАНЦ САБЛИ, Е БАЛЕТ и танц ;)

блг за коемнтара, мири
цитирай
5. germantiger - ...
18.06.2018 15:09
винаги е имало такива момичета и жени борн, знаеш

уважавам ги и трябва да бъдат допускани в подобни изяви

разбира се, че жената не е пригодена за "побой"

и аз не приемам руски пилотКи и снайперКи във войната, но са се справили много добре

виж германците подобно не са допуснали с няколко изключения единици
цитирай
6. syrmaepon - Жените от снимките ми харесват, а ...
18.06.2018 17:49
Жените от снимките ми харесват, а пък и доспехите им отиват...Въпросът е колко са тренирали за да облекат това желязо на раменете си ))) Само няма принц в рокля да хвърля кърпичка ...))) Тъй де, като са сменени ролите, та докрай.
цитирай
7. mt46 - Е,
18.06.2018 20:57
има и мъжествени жени...
цитирай
8. monarh1991 - Чудесни
18.06.2018 21:02
Чудесни снимки. Както и видеата. Най-ми харесва жената от първото фото, напомня на Жана Дарк. Знаеш ли дали е имало жени рицари, Орлеанската дева би ли могла да се приеме за такава?
цитирай
9. ard - Хареса ми Саманта
19.06.2018 10:24
Най ми хареса Саманта, има женска структура на тялото, не е груба в лице или в тяло. Изглежда крехка на снимките без доспехи, като модел, с тези мечове.
Не знаех, че този вид състезания са популярни сред жените.

цитирай
10. germantiger - ...
19.06.2018 11:27
получих коментар от другаря/другарката шамбала:

не искала да убива мдетското в мен, но тия жени не били рицари

и мсе биели цитирам я - "на ужким"

МОЯ ОТГОВОР

това не са рицари, не ги бъркай

и аз не искам да убивам мъжкото в теб, което казват че си

ноп тези се бият в пластик брони и в никакъв случай не се ползват метални като сатомана и кг оръжия нападателни

а боя си е бой и не е багатурското бг театро
цитирай
11. germantiger - ...
19.06.2018 11:35
syrmaepon написа:
Жените от снимките ми харесват, а пък и доспехите им отиват...Въпросът е колко са тренирали за да облекат това желязо на раменете си ))) Само няма принц в рокля да хвърля кърпичка ...))) Тъй де, като са сменени ролите, та докрай.


не съм се интересувал в дълбочина, но с един поглед съм убеден, че това не е стомана или желязо, а някакъв пластик

ако нападателното въоръжение беше стомана, то тези удари в КЛИПОВЕТЕ, щяха да са някои смъртоносни, други разсичащи, режещи и осакатяващи, въобще движението на оръжието и поемането на удара от засегнатите щеше да е друго визуално

В СЛУЧАЯ УДАРИТЕ В КЛИПОВЕТЕ СА РЕАЛНИ, оръжията явно са олекчени, облекчени, с тъпи не режещи части и не от стомана и с такива кг като автентичните, нито големина ширина итн на остриетата и всичко останало

екипировката или доспехите също не са автентични, защото реалните са поне 2 пъти по обемисти поради всичко което се слага под металните части и сегменти, за това има книги впрочем и съвременни клубове, които демонстрират "автентично" да го наречем влизане в доспех

МНОГО ТИ БЛАГОАРЯ ЗА ПОЛОЖИТЕЛНИЯ КОМЕНТАР

на мен също ми харесват :)
цитирай
12. germantiger - ...
19.06.2018 11:38
mt46 написа:
има и мъжествени жени...


прав си марине - има мъжествени като доблест жени и характер, за жалост и някои мъжкарани като физика

за сметка на това днес има премного женствени мъже като лорф евгени минев например ;)
цитирай
13. germantiger - ...
19.06.2018 11:42
monarh1991 написа:
Чудесни снимки. Както и видеата. Най-ми харесва жената от първото фото, напомня на Жана Дарк. Знаеш ли дали е имало жени рицари, Орлеанската дева би ли могла да се приеме за такава?


имам няколко книги на не бг езици за жените войни от античността до днес

има и жени дегизирали се, камуфлирали се и такива легенди или истини има доста около кръстоносните походи например

да, първата млада жена може да бъде добра идея за изобразяване на Жана Д'Арк

преди години мислех да направя постинг за нея, но така и не го сторих

ЖОАН ОФ АРК ИМА ВПЕЧАТЛЯВАЩИ ЧИСТО ВОЕННИ ПОЛЕВИ РЕШЕНИЯ НА МЯСТО, ПРЕД РЕКА, В ОТСТЪПЛЕНИЕ КОГАТО ОТРЯД С НЕЯ Е БИЛ ИЗНЕНАДАН, ВЪОБЩЕ ЧИСТО ВОЕННО ИЗКЛЮЧИТЕЛНИ РЕШЕНИЯ, като девойка/малко момиче пък успява да усмири един зрял мъж - луд с брадва след като цялото село бяга на дистанция от него, тя с няолко думи го осмирява и решава проблема

в интернет на английски има протоколите от разпитите й - въпросите и дословно нейните отговори и това е документално точно, не днешна фалшивка
цитирай
14. germantiger - ...
19.06.2018 11:57
ard написа:
Най ми хареса Саманта, има женска структура на тялото, не е груба в лице или в тяло. Изглежда крехка на снимките без доспехи, като модел, с тези мечове.
Не знаех, че този вид състезания са популярни сред жените.



Честно казано/написано никоя от тези не изглежда естетично за моя вкус, за саманта почти съм съгласен

и все пак малко е суха на тези снимки, явно по развита в крайниците и прибрана в корпуса/трупа, има и заформена мускулатура на ръцете, което е нромално що иде реч до подобен "спорт" или занимание, тя разбира се, тренира мисля кик-бокс също итн

благодаря ти за коментара
цитирай
15. germantiger - +
19.06.2018 11:59
БЛАГОДАРЯ НА ЖОРО !

негово дело е този мой постинг да е на първа след като му предложих според негова оценка да го помпи или не
цитирай
16. born - Няма лошо стойностните постинги да бъдат популяризирани и акцентирани на вниманието на редовия блогър.
19.06.2018 12:16
Въпросът, който възниква е какъв е критерия за значимост, а и кой го оценява като значим. Едва ли оценката на един некомпетентен в дадена област , пък и Велик Всезнаещ Мъдрец като Гочето Панагюрски, е меродавна и безпристрастна. Следващия път му дай и паролите си в знак на благодарност и преклонение.
ПП. Не съм предполагал, че толкова жадуваш за слава в този блог, но те разбирам. Бъди здрав !
цитирай
17. germantiger - ...
19.06.2018 12:22
пароли никога не съм давал никому, не бих дал и на майка ми ?!

това с паролите не го разбирам и не го практикувам

паролата си бих дал на надежда бракалова ЕВЕНТУАЛНО и обосновано при мой проблем

......

ето какво написах днес сутрина в мейла ми към една червена позната

забележителни ли са маса мой постинги - да

заслужавта ли да са на първа повече от клюките и блудкавата поезия на този или онзи - да

искам ли да ми гледат ПОСТИНГИТЕ повече хора на първа и да хвърлят едно око - да

позлват ли се маса хора от помпата - да - защо да не се позлвам и аз чрез жоро - о да ще се позлвам

питала ли си някой от твоите "редици" защо ползва помпата

....

това по-горното за теб и още една добавка от мен

ПИТАЛ ЛИ СИ БЛЕКИ ЗАЩО ЖАДУВА "СЛАВА"

А КУХЕЛ ДАЛИ СИ ПИТАЛ

ПИТА ЛИ СЕБЕ СИ СТЕФАНЕ КАТО БЕШЕ ПОМПЕН

ПИТА МЛИ ИКОНОМИСТА, ВЕНЦИ - всички вие сте били помпени

и то помпени ПОВЕЧЕ ОТ МЕН И ПРЕДИ МЕН

сега ще съм аз

и то заслужено ! аха

цитирай
18. germantiger - финално
19.06.2018 12:30
born написа:
Въпросът, който възниква е какъв е критерия за значимост, а и кой го оценява като значим. Едва ли оценката на един некомпетентен в дадена област , пък и Велик Всезнаещ Мъдрец като Гочето Панагюрски, е меродавна и безпристрастна. Следващия път му дай и паролите си в знак на благодарност и преклонение.
ПП. Не съм предполагал, че толкова жадуваш за слава в този блог, но те разбирам. Бъди здрав !



КАТО ТЕ ПОМПЕХА ТЕБ БОРН - ТИ НЯМАШЕ ПРОБЛЕМ

КАТО ПОМПЯТ ВЕНЦИ, БЛЕКИ ИКОНОМИСТА, МЕРЛИН - НЯМАШ ПРОБЛЕМ БОРН

сега няма да имаш и с мен - всичко е до време и това ще мине

от днес за утре, това са незначителни неща

за слава не жадувам - аз съм забележителен в блог.бг

да ме погледнат повече на първа и някои мои заглавия да са на първа ?

ДА, за някои мои заглавия ми е важно по моему и искам да са на първа - категорично!
цитирай
19. allvin - Амазонки!
20.06.2018 23:58
На някои жени им харесват тези мъжки по принцип бойни умения, така че аз лично не бих ги спрял, даже ако бях милиардер, бих създал и женски полк от рода на британските SEAL, но по принцип жените са отговорни за създаването и възпитанието на децата - основна задача на всяка майка е да направи децата си хора, а не зверове, каквито за съжаление са мнозинството от българските и световни политици и банкстери ...
цитирай
20. veilet - Ха!!!
22.06.2018 07:29
Уважаеми "born",

и защо Жените не бива да се включват в подобни прояви на мъжкото достойнство и сила?! Може би поради факта, че в процес на някои физиологични нужди за разлика от Мъжете се налага да променят позицията на тялото си?! Vorurteile!!!
цитирай
21. germantiger - +
22.06.2018 09:55
Напълно съм съгласен с алвин и вайлет, наистина напълно!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: germantiger
Категория: История
Прочетен: 4620912
Постинги: 412
Коментари: 7517
Гласове: 21816
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031